Translate

czwartek, 22 sierpnia 2013

Motywacja 1.

Nie ma chyba lepszej motywacji do działania, niż dzień rozpusty :D Oczywiście nie mowa tu o jedzeniu, ale o zakupach!
Zakupy to bardzo ważna sprawa w życiu kobiety, zwłaszcza kobiety zajmującej się domem, pracującej i odchudzającej się zarazem ;) Jest to masa obowiązków na głowie i wyrzeczeń, a żeby temu zadośćuczynić należy się czasem rozpieścić, zakupując coś pięknego, upragnionego , a jeśli mowa o ubraniach to najlepiej w nieco mniejszym rozmiarze. I wtedy oto mamy mega-motywację w walce z 'wałeczkami' tu i tam. 
Właśnie taki dzień zaliczyłam, jestem taka szczęśliwa, że moje szczęście chyba promieniuje na innych a zwłaszcza na naszego 3-latka, który dostaje 'radosnej głupawki' razem ze mną. Także zobaczcie co zakupiłam i obiecuję , że niebawem mnie w tych ubrankach zobaczycie. Bynajmniej mam taką nadzieję. "Nadzieja matką głupich", ale ja również wierzę, a z kolei "Wiara czyni cuda".

Oczywiście rozmiary tych łaszków są małe, same S-ki, 36 a nawet są jedne kwiatowe rureczki rozmiar 34 :D 

Trzymajcie się,

Bańka


 Dotychczas od kilku miesięcy nosiłam czarne spodnie i wybierałam czarne ubrania...
Już nie mogę się doczekać kiedy założę moje 'kolorowe' dżiny :) 
Sukieneczka letnia Zara
 Prosty, czarny, ale cudowny Playsuit z H&M :) Ps. Ciężko dopina
się na moim brzuchu , ale będzie niebawem .
 
 'Miętówka' Zara
I moja wymarzona sukienka na wiele okazji z 'River Island' 


Tyle z moich modowych zakupów, a żebym mogła je założyć, staram się z całych sił zdrowo i w racjonalnych ilościach się odżywiać. To posiłki z dnia dzisiejszego :) 

           Pożywana jajecznica zrobiona bez dodatku tłuszczu z papryką, cebulką i pomidorkami.
      Białka w jajku regulują procesy przemiany materii oraz zapewniają odpowiedni stan i                      funkcjonowanie organizmu. Wartość odżywcza, a tym samym skład chemiczny białka i żółtka jaja jest zróżnicowany. W żółtku jaja występują wszystkie składniki odżywcze z wyjątkiem witaminy C. Są tam białka, tłuszcze, witaminy – A, D, E, K i witaminy grupy B, węglowodany oraz składniki mineralne, z przewagą zakwaszających. Po takim śniadaniu 'proteinowym' długo utrzymuje się uczucie sytości i mamy z głowy zachcianki :)

Sałatka warzywna z kurczakiem w sosie Cajun w ramach obiadu :) 
 
Moja 'wypłukująca tłuszcz' woda :P już dochodzi by być idealna na jutro .


Jutro mam bardzo napięty grafik, dlatego że wieczorem wychodzimy
a za dnia dużo do zrobienia, to sałatka na czas niespodziewanego
ataku głodu już czeka :) 

1 komentarz:

  1. ta dzinsowa jest swietna -jak schudnę 15kg to tez taka sobie sprawie

    OdpowiedzUsuń